Τέλος τα Τέμπη από το 2015 - Νέες σήραγγες και μισή ώρα νωρίτερα η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη! (φωτό)

Μέχρι τον Αύγουστο του 2015 αναμένεται να ολοκληρωθεί το τμήμα Ευαγγελισμός - Σκοτίνα του έργου ΠΑΘΕ Μαλιακός - Κλειδί που υλοποιεί η εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου", το οποίο θα καταστήσει παρελθόν τη διέλευση των αυτοκινήτων από το επικίνδυνο και χρονοβόρο οδικό τμήμα των Τεμπών και θα μειώσει κατά τουλάχιστον μισή ώρα το χρόνο της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Μέχρι τον Αύγουστο του 2015 αναμένεται να ολοκληρωθεί το τμήμα Ευαγγελισμός - Σκοτίνα του έργου ΠΑΘΕ Μαλιακός - Κλειδί που υλοποιεί η εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου", το οποίο θα καταστήσει παρελθόν τη διέλευση των αυτοκινήτων από το επικίνδυνο και χρονοβόρο οδικό τμήμα των Τεμπών και θα μειώσει κατά τουλάχιστον μισή ώρα το χρόνο της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Το έργο κατασκευής του Μαλιακός-Κλειδί, συνολικού προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, είχε παγώσει για 2,5-3 χρόνια, λόγω της κρίσης, και επανεκκινήθηκε, μαζί με τους άλλους τρεις αυτοκινητοδρόμους, στο τέλος του 2013. Σήμερα η συνολική πορεία εκτέλεσης του έργου βρίσκεται στο 76%.

 

Σύμφωνα με στελέχη της "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου", παρά τα προβλήματα που έφερε το πάγωμα των εργασιών, τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν.

Το έργο προβλέπει την ανακατασκευή και αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου και την κατασκευή νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 24 χλμ, αναφέρει η voria.gr

Το σημαντικότερο μέρος του έργου είναι η κατασκευή τριών σηράγγων, δύο στα Τέμπη μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων και μία στον Πλαταμώνα μήκους 2,8 χιλιομέτρων.

Οι πρώτες δύο σήραγγες (Τ1 και Τ2) έχουν ολοκληρωθεί στο 100% και μένει μόνο η εγκατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ η τρίτη (Τ3) βρίσκεται στο 93% σε ό,τι αφορά την εκσκαφή της, καθώς απομένουν ακόμη περίπου 400 μέτρα, από τα 2,8 χιλιόμετρα.

Όπως αναφέρουν στελέχη της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, οι εργασίες εκσκαφής αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στον Ιούνιο του 2014 και η σήραγγα θα είναι έτοιμη μέσα στον ερχόμενο Οκτώβριο.

 

Εκτός από τις τρεις σήραγγες, κατασκευάζονται συνολικά 14 χιλιόμετρα ανοιχτού δρόμου, η κατασκευή του οποίου βρίσκεται στο 45%, καθώς και 20 γέφυρες, από τις οποίες έχουν ήδη κατασκευαστεί οι 10. Ακόμη θα κατασκευαστούν περίπου 17 χλμ. δευτερευουσών οδών και οδών εξυπηρέτησης, που θα δοθούν στην κυκλοφορία μέσα στον Δεκέμβριο του 2015.

Ακόμη, αναμένεται να κατασκευαστούν δύο νέοι σταθμοί διοδίων παραπλεύρως του κεντρικού οδικού άξονα και συγκεκριμένα στους κόμβους Ευαγγελισμού και Πλαταμώνα.

Κατά μήκους του νέου οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί έχουν κατασκευαστεί και λειτουργούν ήδη τέσσερις Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (σε Σκοτίνα, Ευαγγελισμό, Αλμυρό και Κορινό), ενώ στο τέλος του 2015 θα λειτουργήσει ακόμη ένας στη Νίκαια.

 

Χρυσοχοΐδης: Το έργο δεν θα αργήσει ούτε μία ημέρα

Την ικανοποίησή του για την πορεία του έργου εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος επισκέφθηκε τη σήραγγα Τ3 στα Τέμπη, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα, Χορστ Ράιχενμπαχ.

"Το έργο δεν θα αργήσει ούτε μία ημέρα, δεν υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει", δήλωσε στη Voria.gr ο υπουργός, στο περιθώριο της επίσκεψής του.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr