Από τις Κάννες Δανίκα μεγαλείον: Με πρωταγωνίστρια ένα από τα... μανούλια της Ινδίας «Kama-Sutra» με κοστούμια Prada, τουαλέτες Yves Saint Laurent ξεφορτώνουν τα βαγόνια

Ποιος  το περίμενε! Κοστούμια Prada και τουαλέτες Yves Saint Laurent «ξεφορτώνονται»  από  βαγόνια  στο Gare Du Cannes,  τον  σταθμό των Καννών.  Όπου συνήθως  κυκλοφορούν και  σουλατσάρουν  φτωχοί,  αδέκαροι  και   πάσης  φύσεως ανθρώπινα «ερείπια»  αυτής της διάσημης  και κοσμοπολίτικης  λουτρόπολης

Ποιος  το περίμενε! Κοστούμια Prada και τουαλέτες Yves Saint Laurent «ξεφορτώνονται»  από  βαγόνια  στο Gare Du Cannes,  τον  σταθμό των Καννών.  Όπου συνήθως  κυκλοφορούν και  σουλατσάρουν  φτωχοί,  αδέκαροι  και   πάσης  φύσεως ανθρώπινα «ερείπια»  αυτής της διάσημης  και κοσμοπολίτικης  λουτρόπολης



του Δημήτρη Δανίκα στο protothema.gr

Στραπατσαρισμένη  η μόστρα  του  Φεστιβάλ.  Λόγω   απεργίας   φυσικά.  Στην οποία μετέχουν σωματεία  των   γαλλικών  αεροδρομίων!

Η σκηνή  άκρως   σουρεαλιστική. Σαν περιστατικό από κωμωδία  των  Monty  Python! Δηλαδή,   γραβάτες, κοστούμια και  τουαλέτες,   αφού πατήσουν τα ποδαράκια  τους  στην «προλεταριακή» πλατφόρμα  του  σταθμού, στη συνέχεια «παραλαβάνονται» από  «ντουλάπες» και άλλους κοστουμαρισμένους παρατρεχάμενους, οι οποίοι  τους «φορτώνουν» σε Limo-Mercedes, οι οποίες είναι παρκαρισμένες έξωθεν του σταθμού.

Και  στη συνέχεια  τους μεταφέρουν σε   πανάκριβα ξενοδοχεία,  εγκατεστημένα στην Κρουαζέτ, όπου  η ενοικίαση μιας  σουίτας,  κοστίζει από  δέκα μέχρι  δεκαπέντε  χιλιάδες  euros  το βράδυ.  Plus οι  σαμπάνιες,  το  χαβιάρι, οι σολωμοί,   τα T-bone Steaks και  οι  «συνοδοί» πολυτελείας!

Αρκετοί εξ αυτών των  VIPS προέρχονται από την   πασίγνωστη  κάστα  των   executives.  Δηλαδή παραγωγοί, διανομείς μετά   των  συζύγων, των γραμματέων (πες ερωμένων) και  διαφόρων  «συμβούλων». Που, μόλις  προσγειωθούν  στον σταθμό, αρχίζουν να  εκτοξεύουν   «γαμοσταυρίδια» εναντίον  των απεργών. Του τύπου, «πώς τολμούν να κάνουν  κάτι τέτοιο   αυτές τις κρίσιμες  μέρες του  φεστιβάλ».  Ακόμα  χειρότερα, «σα  δεν ντρέπονται να  δυσφημούν  την εικόνα  της χώρας»!

Φυσικά, στην υποθετική περίπτωση όπου το  ίδιο  θα συνέβαινε  εν Ελλάδι, σε αντίστοιχο  φεστιβαλικό   γεγονός,   ολόκληρο  το σύστημα  συν   γυναιξί και   τέκνοις θα ορμούσαν εναντίον των απεργών  και  θα  τους «λιθοβολούσαν» καθημερινώς!

Ομως εδώ  είναι Γαλλία,  η   πατρίδα της Επανάστασης και ουχί Ψωροκώσταινα. Άλλα  τα μάτια του λαγού και άλλα  της κουκουβάγιας

Τρισδιάστατη «Kama Sutra»

Από  κοντά  και  η   Ινδία. Γιατί,  σου λέει, εμείς  τι  είμαστε; Παιδιά ενός κατώτερου θεού; Πριτς! Ως εκ τούτου,  η ομάδα της Ινδίας προσήλθε στην  «Αγορά»  του  φεστιβάλ  με βαρύ sexπυροβολικό.  Πολύ βαρύ και πολύ  ασήκωτο.  Τριών  διαστάσεων  (3D), παρακαλώ.  Οπου κάποιος παμπόνηρος   Ινδός  σκηνοθέτης με το όνομα  Ρούπες Πολ,   παρουσίασε Kama Sutra   επικών  και huge  διαστάσεων

Ολες μα όλες οι  στάσεις,  ακόμα και  αυτές που  δεν έχετε   υποπτευθεί,  διαπράξει και  φαντασιωθεί, όλες  μα όλες, ξετυλίγονται σ' αυτή  την ποταμιαία σεξομανιοθεραπεία. Με πρωταγωνίστρια μανούλιον   εκ της Ινδίας  σε ρόλο πριγκίπισσας και ερωτύλου πρίγκιπα.   Το περιτύλιγμα είναι... φιλοσοφικό.   Αφιερωμένο στον   Vatsayama. Τον ιερό  τούτο άνθρωπο  που  επινόησε  την Kama Sutra κάπου τον  3ο  αιώνα

Ομως στην πραγματικότητα το  έργο είναι   της τάξεως του  soft  porno. Με   το γνωστό  σύνθημα  Make Love not  War.  Ο Λαρισαίος  Κώστας  Γκουσγκούνης το  έλεγε  διαφορετικά «Αφήστε τα μίση  και πιάστε το....»!

Θα γίνει του... Τιμπουκτού!

Σουρεαλιστικό  κι αυτό. Το  «Τιμπουκτού»  η  καλύτερη παρουσία  στο  φεστιβάλ. Μέχρι στιγμής  φυσικά. Ποιος  το  φανταζόταν!   Οτι  Αφρικανός   σκηνοθέτης με το  γλωσσοδετικό όνομα Αμπντελχαμάν  Σισοκό (από  Μαυριτανία)  θα κατάφερνε να συμπυκνώσει μέσα σε μιάμιση ώρα την κόλαση της Αφρικής!

Από κοντά και η   ψιλοβελονιά  «Κύριος Τέρνερ»     του Μάικ Λι.   Διάρκειας  δυόμιση   ωρών. Πρόκειται   για στιγμιότυπα από τη ζωή του  διάσημου Βρετανού ζωγράφου Ουίλιαμ  Τέρνερ (1775-1851).  Ενός προικισμένου και φυσικά   διχασμένου  καλλιτέχνη. Οπως όλοι  σχεδόν  οι  μεγάλοι καλλιτέχνες.  Από  τη μια  «γουρούνι»  στην προσωπική  του  ζωή. Από την άλλη  ευφάνταστος,  ευαίσθητος  και  δημιουργικός

Πίσω, πολύ πίσω  το  οικογενειακό θρίλερ «The  Captive»  του   Καναδο-αρμένιου Ατόμ  Εγκογιάν.  Με πλήθος   ονομάτων. Οπως  Ράιαν Ρέινολντς. Οπως  Ροζάριο Ντόσον (ενδεδυμένη   ως  μπατσίνα   δυστυχώς).  Οπως  Σκοτ Σπίντμαν και όπως  Μιρέιγ Ινός.  Περίπου  χλωμή αντιγραφή  των «Prisoners»  που  είδαμε  τον περασμένο Οκτώβριο.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ