Γυναίκα με αλλεργία αγόρασε σε πτήση όλα τα σακουλάκια φιστίκια για να μην τα ανοίξει κανείς - Πλήρωσε τρεις φορές την τιμή του εισιτηρίου της

Η αεροπορική εταιρεία δεν πήρε στα σοβαρά την αλλεργία της!

Η Leah Williams, μια 27χρονη επιβάτης με σοβαρή αλλεργία σε ξηρούς καρπούς και ειδκότερα στα φιστίκια, κατά τη διάρκεια πτήσης με τη Eurowings, αγόρασε όλα τα σακουλάκια με φιστίκια που υπήρχαν διαθέσιμα στο αεροπλάνο, για να μην τα ανοίξει κανείς!

ΗWilliams ισχυρίζεται ότι το πλήρωμα της αεροπορικής εταιρείας απέρριψε το αίτημά της να ανακοινώσει την αλλεργία της στους συνεπιβάτες της και να αποθαρρύνει την κατανάλωση φιστικιών στην πτήση. Μη βρίσκοντας εναλλακτική λύση, αποφάσισε να αγοράσει και τα 48 πακέτα με φιστίκια, αξίους ύψους σχεδόν 150 λιρών, τιμή τριπλάσια από το κόστος του ναύλου της για τη διαδρομή Ντίσελντορφ προς Λονδίνο.

Η Williams μοιράστηκε την εμπειρία της, λέγοντας ότι όταν ζήτησε από το πλήρωμα να ανακοινώσει την αλλεργία της και να αποθαρρύνει την κατανάλωση φιστικιών, δεν την πήραν αρκετά στα σοβαρά και απέρριψαν το αίτημά της. Ως απάντηση στην έλλειψη δράσης τους, ένιωσε υποχρεωμένη να αγοράσει όλα τα διαθέσιμα πακέτα με φιστίκια, ζητώντας να τα συσκευάσουν. Οι εργαζόμενοι στο αεροπλάνο σάσιστισαν από την απόφασή της, σχολιάζοντας την ποσότητα, όμως η γυναίκα επέμεινε να πληρώσει για όλα.

Ζητάει επιστροφή χρημάτων

Η Leah Williams, η οποία εργάζεται στον σχεδιασμό και κατάγεται από το Alton, Hants, εξέφρασε την απογοήτευσή της για τον χειρισμό της κατάστασης από τη Eurowings. Ζήτησε επιστροφή χρημάτων για τα φιστίκια που αγόρασε και επέκρινε την αεροπορική εταιρεία για την αδιαφορία της για την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών.

Ανάλογα περιστατικά στο παρελθόν

Στο παρελθόν έχουν σημειωθεί περιστατικά κατά τα οποία η αλλεργία στα φιστίκια, δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα. Η Poppy Jones, μια 14χρονη, χρειάστηκε ιατρική παρέμβαση μετά την έκθεση σε ξηρούς καρπούς σε πτήση της British Airways. Η Natasha Ednan-Laperouse έχασε τη ζωή της όταν ήταν 15 ετών το 2016, λόγω αλλεργικής αντίδρασης σε σπόρους σουσαμιού.

Ποιες εταιρείες απαγορεύουν την πώληση ξηρών καρπών

Αρκετές μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η BA, η easyJet και η Ryanair, δεν πωλούν ξηρούς καρπούς και αποθαρρύνουν την κατανάλωσή τους, εάν βρίσκεται στο αεροπλάνο κάποιος που υποφέρει από αλλεργία. Ωστόσο, η Eurowings υπερασπίστηκε τη θέση της, δηλώνοντας ότι εφόσον επιτρέπεται στους επιβάτες να φέρουν τα δικά τους τρόφιμα, δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ένα περιβάλλον εντελώς απαλλαγμένο από ξηρούς καρπούς. Τόνισαν ότι το ιατρικά εκπαιδευμένο πλήρωμα καμπίνας τους είναι εξοπλισμένο για να παρέχει επείγουσα περίθαλψη σε περίπτωση αλλεργικών αντιδράσεων.

Οι ταξιδιώτες με αλλεργίες πρέπει να ενημερώνουν πάντα το προσωπικό των αεροπορικών εταιρειών, ώστε να μην υπάρχουν περιστατικά που μπορούν να αποβούν μοιραία.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ