Αυτά τα 6 λαχανικά τα τρώτε & δεν σας «τρώνε» αφού δεν παίρνετε γραμμάριο

Οι ειδικοί μας προτείνουν υγιεινές τροφές που δεν πρόκειται να μας παχύνουν.

Όλοι θα θέλαμε να τρώμε απεριόριστα και να μην παίρνουμε ούτε ένα κιλό. Αυτό, όμως, δεν γίνεται. Ή μήπως γίνεται;

Κάτι τέτοιο δεν αφορά, φυσικά, όλες τις τροφές, αλλά κάποιες συγκεκριμένες. Δεν είναι μαγικές ούτε βγαλμένες από παραμύθι, αλλά υπάρχουν στα σούπερ μάρκετ και μπορείτε να τις προμηθευτείτε άμεσα.

Μέχρι το καλοκαίρι που θα βγείτε στην παραλία, θα πρέπει να τις εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο και στις σαλάτες σας, κι αυτές θα σας χορταίνουν ποιοτικά χωρίς τα κιλά!

Ας τις δούμε λοιπόν αναλυτικά:

Σπανάκι
Είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνες A,B,C, φυτικές ίνες, μαγγάνιο και φυλλικό οξύ και το καλύτερο; Έχει  μόνο 7 θερμίδες ανά φλιτζάνι! Τι μας προσφέρει το σπανάκι; Δρα προλαμβάνοντας τον καρκίνο του οισοφάγου, των ωοθηκών και του παχέος εντέρου και επίσης, παρατείνει  τον εκφυλισμό των εγκεφαλικών κυττάρων. Επιπρόσθετα διασφαλίζει την καλή υγεία των οστών μας και χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχει, αντιτίθεται στις ελεύθερες ρίζες του οργανισμού μας χαρίζοντάς μας λαμπερά μαλλιά και δέρμα.

Πολύχρωμες πιπεριές
Οι πολύχρωμες πιπεριές είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που βοηθούν την απώλεια βάρους. Πιο συγκεκριμένα, η καψαϊκίνη, η πικάντικη ουσία που δίνει στις καυτερές πιπεριές την τόσο έντονη γεύση, εμποδίζει την αποθήκευση λίπους και τονώνει τον μεταβολισμό μας. Μία κούπα περιέχει 30 θερμίδες μόνο. Τι λέτε;

Μπρόκολο
Εξαιρετικά θρεπτική τροφή με πληθώρα ευεργετικών συστατικών για την υγεία μας και πολλών φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν στην καταπολέμηση της δυσπεψίας και συναφών στομαχικών διαταραχών, αλλά  και της δυσκοιλιότητας. Μια κούπα έχει μόνο 31 θερμίδες.

Σέλινο
Το σέλινο αν και δε φημίζεται για την ιδιαίτερή του γεύση, περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες B1, B2 και C, σίδηρο, ασβέστιο και φώσφορο. Επιπρόσθετα, έχει αντιπυρετικές ιδιότητες είναι  πολύ καλό διουρητικό και διεγερτικό. Μία κούπα του περιέχει μόλις 16 θερμίδες σύμφωνα με το dietzone.gr. 

Κατσαρό λάχανο
Δύο μερίδες κατσαρό λάχανο την ημέρα επιβραδύνουν τη γνωστική μας εξασθένηση σε ποσοστό 40% και παράλληλα μας αδυνατίζουν, σύμφωνα με το  περιοδικό Neurology. Μία κούπα τέτοιου είδους λάχανου έχει μόλις 33 θερμίδες.

Κόκκινο λάχανο
Το κόκκινο λάχανο είναι πλούσιο σε ανθοκυανίνες, οι οποίες βοηθούν στη συγκέντρωση και τη νοητική λειτουργία, αποτρέποντας πιθανές βλάβες των νεύρων  μας, αλλά και βιταμίνη Κ. Ακόμη, είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και σε θείο, κάτι που μας βοηθά να προλάβουμε ασθένειες όπως οι ρευματισμοί, η αρθρίτιδα και οι δερματικές παθήσεις. Μια κούπα μαγειρεμένου λάχανου περιέχει 33 θερμίδες, ενώ είναι φτωχό σε λιπαρά αλλά κι από την άλλη, πλούσιο σε φυτικές ίνες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ