Ο Gault & Millau ενισχύει τα τοπικά προϊόντα μέσα από την πιστοποίηση HAP

Ο παγκόσμιος θεσμός γαστρονομίας Gault & Millau μπαίνει δυναμικά στην προώθηση και ενδυνάμωση των τοπικών προϊόντων μέσα από την πιστοποίηση Hellenic Authentic Products (HAP) που αφορά σε μικρά ξενοδοχεία και ξενοδοχεία κατηγορίας boutique, σε όλη την Ελλάδα.

Η πιστοποίηση χρήσης αυθεντικών ελληνικών προϊόντων συμβάλλει στην ενίσχυση του ανταγωνισμού και δίνει ένα σαφές πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που φέρουν το ειδικό σήμα «HAP», ενώ ταυτόχρονα προωθεί τους τοπικούς παραγωγούς, την ελληνική αγροτική ανάπτυξη και την οικονομία.

Με τη σφραγίδα και την εγγύηση που φέρει το όνομα Gault & Millau, η πιστοποίηση έχει αυτομάτως μια διεθνή δυναμική αφού τα πιστοποιημένα ξενοδοχεία θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν επικοινωνιακά μέσα από το δίκτυο του θεσμού, που αυτή την στιγμή μετρά 23 κράτη – μέλη.

Το «ΗAP» αφορά στα εστιατόρια των μικρών & boutique ξενοδοχείων και εξετάζει την εντοπιότητα των προϊόντων που χρησιμοποιεί το εκάστοτε εστιατόριο για την παρασκευή των εδεσμάτων που προσφέρει στο πρωινό, στο γεύμα, στο δείπνο ή στο snack bar.

Ο Gault & Millau στηρίζει το ελληνικό προϊόν και στέκεται δίπλα στους παραγωγούς προωθώντας τις γεύσεις και το άρωμα κάθε τόπου.

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr και του madeingreece.news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ