Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης: Τα τέσσερα πιάτα που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό - Η σωστή διατροφή

Ο διατροφολόγος Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης λατρεύει τους σωστούς συνδυασμούς στο φαγητό και προτείνει 4 απλά πιάτα που θα ετοιμάσεις σε ελάχιστα λεπτά

 

Η σωστή διατροφή και οι τροφές που επιταχύνουν το μεταβολισμό είναι πιο απλή υπόθεση από ό, τι ίσως πίστευες.

Kατάλληλοι διατροφικοί συνδυασμοί από τον Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη:

1. Σαλάτα με καλαμπόκι, σολομό, λεμόνι και πιπέρι!

Εύκολη σαλάτα με υπέροχη γεύση και συστατικά που αγαπούν τη γραμμή σου.

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 λιπαρά – Λουτείνη – Βιταμίνη C – Καψαικίνη

2. Τόνος με ελιές, φασόλια και λεμόνι

Μια δροσερή σαλάτα που θα φτιάξεις σε χρόνο μηδέν!

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 και Μονοακόρεστα λιπαρά – Φυτοοιστρογόνα – Βιταμίνη C

3. Γραβιέρα με πορτοκάλι, καρύδια, μέλι και κανέλα

Ένα γρήγορο σνακ με... παραδοσιακές καταβολές την Κρήτη και ευχάριστο συνδυασμό γεύσεων!

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ασβέστιο - Βιταμίνη C – Ω3 λιπαρά – Υψηλή συνολική αντιοξειδωτική ισχύ

4. Χταπόδι ξυδάτο με καρότο και πιπέρι

Εκτός από εξαιρετικό μεζέ, το χταποδάκι θα κάνει θαύματα και με τη σιλουέτα σου, σύμφωνα με το logodiatrofis.gr.

Συστατικά που ενεργοποιούν το Μεταβολισμό: Ω-3 & Ω-6 – β καροτένιο - Βιταμίνη C – Καψαικίνη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ