Daniel Ek: Ο CEO του Spotify δηλώνει εσωστρεφής - "Δεν ήμουν καταπληκτικός, ακαδημαϊκά – δεν ένιωθα ότι ανήκα πουθενά"

Ο CEO του Spotify έδωσε συνέντευξη στην οποία μοιράστηκε πληροφορίες για την προσωπική του ζωή και τα παιδικά του χρόνια. Ο Daniel Ek αποκάλυψε ότι ήταν εσωστρεφής σαν παιδί και ότι δεν ήταν πάντα πλούσιος.

Στην εκπομπή «Το ημερολόγιο ενός CEO» (The Diary of a CEO), με παρουσιαστή τον Στίβεν Μπάρτλετ, δήλωσε ότι ήταν μεγάλωσε μόνος του με τη μητέρα του και ότι έφτασε σιγά σιγά στην κορυφή.

«Είμαι εσωστρεφής. Δεν ήμουν καταπληκτικός, ακαδημαϊκά – δεν ένιωθα ότι ανήκα πουθενά. Μέτρια στην καλύτερη περίπτωση. […] Απέτυχα στο λύκειο, μετά ξεκίνησα την πρώτη μου εταιρεία, η οποία αργότερα εξαγοράστηκε», λέει. 

Παρόλα αυτά, ισχυρίζεται ότι κατάφερε να ξεπεράσει την εσωστρέφειά του, κάτι που τον έφερε και πιο κοντά στην επιτυχία.

Σε ηλικία μόλις 14 ετών, ξεκίνησε τη δική του εταιρεία. Υποστηρίζει ότι η προσπάθεια και μόνο, να ξεπερνά το ταλέντο.

Όταν ο Ντάνιελ έγινε πλούσιος και έπεσε σε κατάθλιψη

Ο Daniel Ek μίλησε επίσης για το πώς βίωσε το γεγονός ότι έγινε ξαφνικά ζάμπλουτος.

«Ο πρώτος μήνας ήταν διασκεδαστικός – νυχτερινά κέντρα, σπορ αυτοκίνητα… έξι μήνες κράτησε. Μετά (συνειδητοποίησα ότι) αυτό το πράγμα που νόμιζα ότι ήθελα, δεν το ήθελα καθόλου και ήμουν απλά άδειος», παραδέχεται. Έτσι έπεσε σε κατάθλιψη.

«Απλά σκεφτόμουν, αν ποτέ θα βγω από αυτή την κατάθλιψη και τι θα κάνω στη ζωή. […] Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να δουλέψετε σε κάτι για το οποίο πραγματικά νοιάζεστε; Τι θα διαλέγατε; Τη μουσική; Αλλά η βιομηχανία πάει κατά διαόλου».

«Ξέμεινα από χρήματα. Έχασα όλα μου τα μαλλιά μου, πήρα 30 κιλά και το πρόβλημα ήταν ότι είχα ως πρότυπο τους Mark Zuckerberg του κόσμου όλου…  Να τρέχω σε κάθε συνάντηση, να είμαι ο καλύτερος του προϊόντος και απλά να μην είμαι εγώ. Μοιραστείτε το βάρος με κάποιον. Είναι τόσο σημαντικό”, αν βρεθείτε σε αυτή την κατάσταση, λέει.

Σε τι διαφέρει το Spotify από τις άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας

Ο CEO του Spotify έκανε επίσης σύγκριση της εταιρείας με άλλες μεγάλες εταιρείες της Τεχνολογίας (Alphabet, Amazon, Apple, Meta, Microsoft).

«Πολλές από τις τακτικές που έκαναν την Apple ένα είδος επαναστάτη στην αγορά, τώρα πνίγουν την καινοτομία. Και πραγματικά πλήττει σε μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές με το 30% που αναφέρατε. Με το γεγονός ότι ένα Spotify ή οποιοσδήποτε προγραμματιστής, αν δεν πληρώσει το 30%, δεν μπορεί να μιλήσει στους καταναλωτές του. Είναι κάπως παράλογο: Υπάρχει μια αδίστακτη συμπεριφορά στην επιχειρηματική πλευρά της Apple».

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ