Στο Μουσείο Ισλαμικής τέχνης η κοσμική ποίηση του Σολωμού συναντά τον χριστιανικό θρήνο της Παρθένου των Stabat Mater από την υψίφωνο Μάιρα Μηλολιδάκη και τον κόντρα τενόρο Νίκο Σπανάτη

Το Σάββατο του Λαζάρου 12 Απριλίου και την Κυριακή των Βαΐων 13 Απριλίου 2014, το Μουσείο Μπενάκη φιλοξενεί στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης την υψίφωνο Μάιρα Μηλολιδάκη και τον κόντρα τενόρο Νίκο Σπανάτη.

Το Σάββατο του Λαζάρου 12 Απριλίου και την Κυριακή των Βαΐων 13 Απριλίου 2014, το Μουσείο Μπενάκη φιλοξενεί στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης την υψίφωνο Μάιρα Μηλολιδάκη και τον κόντρα τενόρο Νίκο Σπανάτη.



Μέσα στους χώρους της μόνιμης έκθεσης και συγκεκριμένα στην υποβλητική αίθουσα με το σιντριβάνι και τα καφασωτά από το Κάιρο, την πόλη των χιλίων μιναρέδων, θα ερμηνεύσουν με κορυφαίους καλλιτέχνες του μπαρόκ, τα αριστουργηματικά έργα θρησκευτικής μουσικής του 18ου αιώνα Stabat Mater του Pergolesi και Stabat Μater του Vivaldi και το μυσταγωγικό έργο του Δημήτρη Μαραγκόπουλου Nel fiore del mio terzo Aprile σε ποίηση Διονυσίου Σολωμού.



Η ατμόσφαιρα που δημιουργεί η ισλαμική τέχνη, η κοσμική ποίηση του Σολωμού και ο χριστιανικός θρήνος της Παρθένου των Stabat Mater φωτίζουν με τρόπο μοναδικό την οικουμενική διάσταση της πνευματικότητας.





Διαδικτυακό Σποτ
http://youtu.be/nza61q8aTQc

Μάιρα Μηλολιδάκη, υψίφωνος
Νίκος Σπανάτης, κόντρα τενόρος
http://www.nikosspanatis.com

Σέρτζιου Ναστάσα, μπαρόκ βιολί
Κάρμεν-Οτίλια Αλίτσεϊ, μπαρόκ βιολί
Λαουρέντιου Ματασάρου, μπαρόκ βιόλα
Ιάσων Ιωάννου, μπαρόκ βιολοντσέλο
Κατερίνα Κτώνα, τσέμπαλο



Π ρ ό γ ρ α μ μ α

Vivaldi “Stabat Mater”

Δημήτρης Μαραγκόπουλος “Nel fiore den mio terzo Aprile”

Δ ι ά λ ε ι μ μ α

Pergolesi “Stabat Mater”


Λίγα λόγια για τα έργα

Το υπέροχο Stabat Mater («Ίστατο η Μήτηρ») του Βιβάλντι είναι από τα πρώιμα σωζόμενα έργα της θρησκευτικής του μουσικής, για σόλο άλτο φωνή και ορχήστρα. Η σύνθεση του έργου χρονολογείται το 1712 και το κείμενο είναι βασισμένο στο θρησκευτικό ποιήμα του 13ου αιώνα που αποδίδεται στον Φραγκισκανό μοναχό Γιακοπόνε ντα Τόντι, το οποίο ενέπνευσε από την εποχή της Αναγέννησης πολλούς συνθέτες να το μελοποιήσουν. Ο Βιβάλντι αξιοποιεί τις δέκα από τις είκοσι στροφές, με τραγουδημένο απαγγελτικό τρόπο, διανθισμένο και ερήμην του ακραίου συναισθήματος, καθώς η ελκυστική, ισορροπημένη και αριστουργηματική ατμόσφαιρα του έργου υπηρετούν δογματικά την τραγική φιγούρα της Παναγίας κατά τη Σταύρωση του Θεανθρώπου.

Το μυσταγωγικό έργο του καταξιωμένου συνθέτη Δημήτρη Μαραγκόπουλου Nel fiore del mio terzo Aprile («Στο άνθος του τρίτου Απρίλη»), σε ποίηση Διονυσίου Σολωμού, που συνετέθη το 2009, παρουσιάστηκε σε πρώτη παγκόσμια εκτέλεση στην εκκλησία Santa Margarita της Βενετίας τον Απρίλιο του ίδιου έτους από τον κόντρα τενόρο Νίκο Σπανάτη και τους: Μαρίνα Θεοδωροπούλου (υψίφωνος), Σπύρο Γκικόντη (μπαρόκ βιολί), Ανδρέα Γεωργοτά (μπαρόκ βιόλα), Γιάννη Τουλή (μπαρόκ βιολοντσέλο), Κατερίνα Μιχοπούλου (τσέμπαλο). Επιλέγοντας και συνδυάζοντας ελεύθερα στίχους από τα ποιήματα του που γράφτηκαν στη μητρική του γλώσσα την Ιταλική, Saffo, Orfeo και Su lo stesso soggetto, ο συνθέτης, εμπνευσμένος από την εγγενή μουσικότητα της γλώσσας, θέλησε να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα τελετουργική, συναισθηματική και συγχρόνως βαθιά θρησκευτική.

Το 1736, σε ηλικία μόλις 26 ετών και λίγο πριν πεθάνει, ο Giovanni Battista Pergolesi συνέθεσε το αριστουργηματικό Stabat Mater («Ίστατο η Μήτηρ») για δυο φωνές (σοπράνο και κοντράλτο) και μπαρόκ σύνολο. Βασισμένο στο ομώνυμο, επίσης, θρησκευτικό ποίημα του 13ου αιώνα του μοναχού Γιακοπόνε ντα Τόντι και το οποίο ενσωματώθηκε το 1727 στη ρωμαιοκαθολική λειτουργία, το έργο αποτελεί μια κορυφαία στιγμή μουσικής έκφρασης της θλίψης, της συμμετοχής του πιστού στο πένθος και το θρήνο της Παναγίας για το μαρτύριο του Εσταυρωμένου.

Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης
Σάββατο του Λαζάρου 12 Απριλίου και Κυριακή των Βαΐων 13 Απριλίου 2014
Ώρα 20:00
Ασωμάτων 22 και Διπύλου στο Γκάζι (Ηλεκτρικός Σταθμός: Θησείο)
Διάρκεια συναυλίας: 1 ώρα και είκοσι λεπτά με διάλειμμα

Γενική είσοδος: 12€

Προπώληση εισιτηρίων:
Πανεπιστημίου 39 (Στοά Πεσμαζόγλου)

Εισιτήρια Online:
http://www.ticketservices.gr/el/events/?eventid=1119

Τηλεφωνική αγορά: 210 7234567

Facebook Event:
https://www.facebook.com/events/1389816031290388

Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης | Εκδήλωση
http://www.benaki.gr/index.asp?lang=gr&id=203000001&sid=1464

Nikos Spanatis Official Website
http://www.nikosspanatis.com/

Διοργάνωση: ARTE ATENE

Βιογραφικά Καλλιτεχνών

Δημήτρης Μαραγκόπουλος, συνθέτης

Το συνθετικό έργο του Δημήτρη Μαραγκόπουλου καλύπτει ένα μεγάλο εύρος μουσικών που συμπεριλαμβάνει Συμφωνική Μουσική, Όπερες, Μουσική για πολύτεχνα έργα, για χορό, τραγούδια, μουσική για το θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έργα του έχουν παιχτεί πέρα από την Ελλάδα σε χώρες όπως η Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστρία, Αγγλία, Ελβετία, Τσεχία, Ουγγαρία, Τουρκία, Βουλγαρία και αλλού. Συμφωνικά του έργα έχουν παρουσιαστεί από Ορχήστρες όπως η Φιλαρμονική της Μόσχας, η Συμφωνική Ορχήστρα του BBC, η Συμφωνική του Κάρλοβυ Βάρυ, της Σόφιας, του Καζάν, η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και Θεσσαλονίκης, η Καμεράτα, η Συμφωνική της ΕΡΤ, η Ορχήστρα Χρωμάτων, της Πάτρας, του Βόλου και από άλλες. Έχει γράψει μουσική για πολύτεχνα θεάματα όπως για την ομάδα Laterna Magika του Εθνικού Θεάτρου της Πράγας με το έργο του «Αργοναύτες» που παίχτηκε για τρία χρόνια στην Πράγα και μουσική για χορό όπως για την Πειραματική Ομάδα Χορού του Γιάννη Μέτση. Μουσική του έχει παρουσιαστεί σε Διεθνή Φεστιβάλ όπως του Σπολέτο, του Λυντς στα πλαίσια της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης. Έχει γράψει επίσης τραγούδια – και ανάμεσα τους ένα μέρος των τραγουδιών της Λιλιπούπολης – στα πλαίσια του υπό Μάνου Χατζηδάκι Τρίτου Προγράμματος. Στο θέατρο έγραψε μουσική για παραστάσεις που σκηνοθέτησαν ο Κάρολος Κουν, ο Σπύρος Ευαγγελάτος, ο Ανδρέας Βουτσινάς, ο Ιάκωβος Καμπανέλης, ο Σωτήρης Χατζάκης, ο Κώστας Μπάκας και άλλοι. Όπερες του και ανάμεσα τους το Ταγκό των Σκουπιδιών βασισμένο σε λιμπρέτο του Αρκά παρουσιάστηκαν στην Εθνική Λυρική Σκηνή και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Πρόσφατα έργα του παρουσιάστηκαν στο Μόναχο, στη Βενετία, στο Αβαείο και τον Καθεδρικό Ναό του Γουέστμινστερ και στον Καθεδρικό Ναό του Κάντερμπουρι. Ο Δημήτρης Μαραγκόπουλος είναι καθηγητής σύνθεσης στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και έχει διδάξει στην Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, στο Kings College και στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Ο Δημήτρης Μαραγκόπουλος διεύθυνε το «ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ» από το 1994 μέχρι το 1997 μαζί με την Ελένη Βαροπούλου και από το 1997 μέχρι σήμερα διευθύνει τον κύκλο «ΓΕΦΥΡΕΣ» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.



Μάιρα Μηλολιδάκη, σοπράνο

Απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών, υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση, με σπουδές στο Μιλάνο και στo Στούντιο Όπερας της Ακαδημίας της Αγίας Καικιλίας στη Ρώμη. Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, την Όπερα Δωματίου Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, την Ακαδημία της Αγ. Καικιλίας, τον Φλωρεντινό Μουσικό Μάιο, το Teatro dal Verme στο Μιλάνο, το Δημοτικό Θέατρο Πάτρας, σε ρόλους όπως Lucia (Lucia di Lammermoor), Magda (La Rondine), Βασίλισσα της Νύχτας (Ο Μαγικός Αυλός), Violetta, (La Traviata), Γυναίκα στην Ανθρώπινη Φωνή του Poulenc, Serpina (La Serva Padrona), Rosina (Ο Κουρέας της Σεβίλλης), κ.ά. Έχει συμπράξει με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Καμεράτα, τη Συμφωνική Ορχήστρα Tito Schipa, την Ορχήστρα I Pomeriggi Musicali, το ΕΣΣΜ, το Melos Brass, το Νέο Ελληνικό Κουαρτέτο, το μπαρόκ σύνολο Sinfonia, την Athens Academica Orchestra, σε φεστιβάλ και ρεσιτάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανάμεσά τους και στο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης. Ιδιαίτερη θέση στο ρεπερτόριό της έχει η σύγχρονη μουσική παραγωγή (π.χ. L. Berio, Sequenza III για σόλο φωνή, N. Hakim, Missa Resurrectionis για σόλο σοπράνο, W. Lutoslawski, Chantefleurs et Chantefables, J. Tavener, Έξι τραγούδια σε ποίηση της Αχμάτοβα για υψίφωνο και βιολοντσέλο, κ.ά.) καθώς και τα έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών πολλά από τα οποία έχει παρουσιάσει σε πρώτη εκτέλεση. Μαζί με τον πιανίστα Τίτο Γουβέλη, με τον οποίο συνεργάζεται σταθερά στο ρεπερτόριο μουσικής δωματίου, επιμελήθηκε τον κύκλο συναυλιών Ένα Μουσείο από Μουσική που πραγματοποιήθηκε με χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης (2009-2011) και διοργανώνει το φεστιβάλ κλασικής μουσικής Μουσικοί Συντονισμοί στη σκηνή Beton7 στον Κεραμεικό. Είναι μέλος της ομάδας μουσικού θεάτρου «ΡΑΦΗ» και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Σορβόννης στη γαλλική γλώσσα.


Νίκος Σπανάτης, κόντρα τενόρος

Ο Νίκος Σπανάτης έχει εμφανιστεί ως σολίστ στο Ηρώδειο, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, καθώς και στο εξωτερικό στο Διεθνές φεστιβάλ NY Scenekunst Junge Hunde της Δανίας, στην Βασιλική του Αγίου Μάρκου στην Βενετία καθώς και σε πόλεις της Ευρώπης συμμετέχοντας ως σολιστ σε Art Projects, προσωπικά ρεσιτάλ με καταξιωμένους πιανίστες (Lily Maisky, Κάρολο Ζουγανέλη) και σε συναυλίες μουσικής δωματίου. Έχει συμπράξει με την Καμεράτα, την Κρατική Ορχήστρα, την Ορχήστρα των Χρωμάτων, τη Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία της ΕΡΤ, την Ορχήστρα Πατρών, τη Χορωδία Δήμου Αθηναίων, και με τα σημαντικότερα σύνολα μπαρόκ μουσικής στην Ελλάδα. Έχει ερμηνεύσει ρόλους όπως: Αρχιμάγισσα στην όπερα του Purcell «Διδώ και Αινείας», Πίσανδρο στην όπερα του Monteverdi «Η Επιστροφή του Οδυσσέα στην Πατρίδα», Μαρκελλίνο στο «Μαρτύριο του Αγίου Σεβαστιανού» του Debussy, Νιρηνό στην όπερα του Händel «Ιούλιος Καίσαρας», Καρπόφορο και Μαντατοφόρο στην όπερα του Νίκου Μαμαγκάκη «Ερωφίλη», και στα πλάισια του Όπερα Στούντιο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Ασκάνιο στον «Ασκάνιο στην Άλβα» του Mozart, Μπάμπα στην όπερα «Ο Κατήφορος του Ασώτου» του Stravinsky και Όμπερον στην όπερα «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» Britten. Γεννήθηκε στην Φρανκφούρτη. Έχει μελετήσει τραγούδι με τον Άρη Χριστοφέλλη, την Ρόζα Πουλημένου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και την Μάτα Κατσούλη στο Ωδείο Φ. Νάκας με Δίπλωμα Άριστα παμψηφεί και Ά βραβείο. Έχει ερμηνεύσει έργα του Δημήτρη Παπαδημητρίου, του Δημήτρη Μαραγκόπουλου και του Νίκου Μαμαγκάκη, έχει ηχογραφήσει για το Τρίτο Πρόγραμμα και για τις δισκογραφικές εταιρίες ΙΔΑΙΑ και MDG και έχει συνεργαστεί και υποστηριχθεί από το Γαλλόφωνο Τηλεοπτικό Κανάλι TV5Monde και το διαδικτυακό περιοδικό Tricolore News. Είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Εθνικού Ωδείου Παραρτήματος Υμηττού.
http://www.nikosspanatis.com/


Σέρτζιου Ναστάσα, μπαρόκ βιολί

Γεννήθηκε στο Βουκουρέστι, όπου πήρε τα πρώτα μαθήματα βιολιού. Σε ηλικία 13 ετών πρωτοεμφανίστηκε ως σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα Ραδιοφωνίας Βουκουρεστίου. Υπήρξε μέλος της Συμφωνικής oρχήστρας Πλοέστι, της Ορχήστρας Ζωρζ Ενέσκου και της Ορχήστρας Βιρτουόζοι του Βουκουρεστίου. Την ίδια εποχή έγινε εξάρχων στην Ορχήστρα Κοντσέρτο του Μουσικού Πανεπιστημίου Βουκουρεστίου. Πήρε μέρος σε πολλούς διεθνείς διαγωνισμούς αποσπώντας πρώτα βραβεία . Το φθινόπωρο του 1990, έπειτα από πρόσκληση του Μάνου Χατζιδάκι, έγινε μέλος της Ορχήστρας των Χρωμάτων. Από το 1991 παίζει με την Καμεράτα - Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής και από το 1996 είναι ο εξάρχων. Ως σολίστ συμπράττει με σημαντικές ορχήστρες και σολίστ διεθνούς φήμης, ενώ εμφανιστεί σε φεστιβάλ παγκοσμίως. Έχει ηχογραφήσει υπό τη διεύθυνση σημαντικών αρχιμουσικών έργα Ελλήνων συνθετών, ενώ έχει εμφανιστεί σε μουσικές εκπομπές στην ελληνική και ρουμανική τηλεόραση και ραδιοφωνία.

Κάρμεν-Οτίλια Αλίτσεϊ, μπαρόκ βιολί

Γεννήθηκε στην Ρουμανία και σπούδασε βιολί με τους Leonid Popovici και Stefan Gheorghiu. Είναι απόφοιτος της Μουσικής Ακαδημίας George Enescu του Ιασίου. Διατέλεσε κορυφαία μουσικός της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Ιασίου και από το 1995 είναι μέλος της Καμεράτα-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, ως κορυφαία μουσικός, με την οποία έχει συμμετάσχει σε συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό συμπράττοντας με διάσημους σολίστ και μαέστρους. Τα τελευταία χρόνια τα έχει αφιερώσει στην ιστορική ερμηνεία έργων της Μπαρόκ και Κλασσικής περιόδου με όργανα εποχής αποσπώντας άριστες κριτικές και διεθνής διακρίσεις.

Λαουρέτσιου-Οκταβιάν Ματασάρου, μπαρόκ βιόλα

Γεννήθηκε στην Ρουμανία το 1966 και αποφοίτησε από την Ακαδημία Μουσικής του Βουκουρεστίου “Ciprian Porumbescu” το 1990. Έχει εμφανιστεί με διάφορα σύνολα μουσικής δωματίου στο φεστιβάλ “Fedele Fenaroli” της Ιταλίας τα έτη 1983-84 & 1990-91. Υπήρξε κορυφαίος βιολίστας της “Orchestra Giovanile”, της Ραδιοφωνικής Ορχήστρας Δωματίου του Βουκουρεστίου την περίοδο 1990-91 και από το 1991 έως σήμερα είναι μέλος της Καμεράτα-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής συμμετέχοντας σε συναυλίες στη Γαλλία, Γερμανία, Ρουμανία, Ελλάδα, Σουηδία, Κίνα, Βέλγιο κ.ά.

Ιάσων Ιωάννου, μπαρόκ βιολοντσέλο

Ο Ιάσων Ιωάννου γεννήθηκε στη Δράμα. Είναι απόφοιτος ανώτερων θεωρητικών στην τάξη του Πέτρου Μπεκιαρίδη με πτυχία Αρμονίας, Αντίστιξης, Φούγκας, και διπλώματος βιολοντσέλου, τάξη Άγγελου Φιλίππου, με άριστα παμψηφεί και διάκριση «Εξαιρετικής Μουσικής Ερμηνείας». Με υποτροφία από το ‘Trinity College of Music’ και υπο την καθοδήγηση της Susan Sheppard στο Λονδίνο απέκτησε ‘Master’ και ‘Postgraduate Advanced Diploma’, με ειδίκευση στο μπαρόκ τσέλο και τη μουσική ρητορική, όπου του απονεμήθηκαν τα βραβεία ‘City Livery Prize 2004’, ‘Wilfred Stiff Prize 2004’ και το ‘Edgar Comley Certificate of Excellence 2005’. Ως σταθερό μέλος των Latinitas Nostra και των Ex Silentio είναι βασισμένος στην Ελλάδα και κατά καιρούς έχει συνεργαστεί και συνεχίζει να συνεργάζεται με ορχήστρες όπως: The Orchestra of the Age of Enlightenment, Maressiene Consort, Balkan Baroque Band, Alderburgh Baroque Orchestra, The Suffolk Players, την Καμεράτα και την Κ.Ο.Θ μεταξύ άλλων. Έχει ηχογραφήσει για το θέατρο, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, για την MDG και την DECCA με την Καμεράτα (Armonia Atenea) υπο την διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου, και διδάσκει στον Φίλιππο Νάκα στην Αθήνα και στα θερινά σεμινάρια του Μουσικού Χωριού στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου.

Κατερίνα Κτώνα, τσέμπαλο

Η Κατερίνα Κτώνα πήρε δίπλωμα πιάνου και Α' βραβείο παμψηφεί από το Ωδείο Αθηνών στην τάξη της Μαρίκας Παπαιωάννου. Με γερμανική υποτροφία συνέχισε τις σπουδές της στο Μόναχο στην σχολή τσέμπαλου της Hedwig Bilgram, από την οποία αποφοίτησε με την υψηλότερη διάκριση. Στην συνέχεια πήρε μέρος στα διεθνή master classes τσέμπαλου στην Αμβέρσα με τον Kenneth Gilbert και στο Εδιμβούργο με τον Ton Koopman. Από το 1977 άρχισε την καριέρα της στην Ελλάδα συμβάλλοντας στη διάδοση της μουσικής μπαρόκ. Έχει συνεργαστεί με τους Marcel St-Cyr, Roberto Fabricciani, Carlo Denti, Nicolas Kynaston,με τον οποίο παρουσίασε επανειλημμένα έργα για εκκλησιαστικό όργανο και τσέμπαλο. Είναι ιδρυτικό μελος του συνόλου μπαρόκ SINFONIA, το οποίο συνεργάζεται συχνά με τους σολίστες Nancy Argenta, Greta de Reyghere, Michael Chance και με τους μαέστρους Erich van Nevel και Paul Dombrecht. Το ρεπερτόριό της περιλαμβάνει επίσης και πρώτες εκτελέσεις στην Ελλάδα έργων συνθετών του 20ού αιώνα (Nikolas Gorecki, Henry Cowell, Γιώργου Κουμεντάκη, Δίωνος Αρύβα, κ.λ.π). Η Κατερίνα Κτώνα εμφανίζεται συχνά ως σολίστ με την ΚΑΜΕΡΑΤΑ (Ορχήστρα Φίλων της Μουσικής), την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Έχει ηχογραφήσει επανειλημμένα για το Τρίτο πρόγραμμα της ελληνικής ραδιοφωνίας και έχει λάβει μέρος σε προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης (ρεσιτάλ, εκπαιδευτικές εκπομπές). Διδάσκει τσέμπαλο στο ωδείο «Φίλιππος Νάκας»

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ