Αυτό είναι το success story του Yoleni’s: Το ηλεκτρονικό delicatessen που επεκτείνεται σε νέες αγορές σε 9 χώρες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ

Ένα πρωτοπόρο ηλεκτρονικό delicatessen, με 1.000 αυθεντικά προϊόντα τοπικού χαρακτήρα από κάθε γωνιά της χώρας μας, ταξιδεύει τα τελευταία τρία χρόνια συνολικά 105 καταξιωμένους παραγωγούς της ελληνικής υπαίθρου σε εννέα χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ιδέα της Yoleni's γεννήθηκε το 2011, από μια ομάδα νέων ανθρώπων και κατόπιν ενδελεχούς έρευνας και σκληρής δουλειάς λειτούργησε online το τρίτο τρίμηνο του 2013. Η περιήγηση στο ηλεκτρονικό delicatessen, που αποτελεί μια συναρπαστική «εμπειρία εξερεύνησης» μέσα από ένα «περιβάλλον» υψηλής αισθητικής -με υπέροχες φωτογραφίσεις και multimedia εφαρμογές- κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στο διεθνές καταναλωτικό κοινό, «φλερτάροντας» με αντιπροσώπευση σε νέες αγορές από τη νέα χρονιά.



Σε δύο νέες αγορές-στόχους ετοιμάζεται, στις αρχές του 2015, η Yoleni's να προωθήσει τα αυθεντικά προϊόντα της ελληνικής υπαίθρου ολοκληρώνοντας αυτή την περίοδο τις διαπραγματεύσεις για την αντιπροσώπευσή της στη βρετανική και αμερικανική αγορά. «Στους επόμενους μήνες δραστηριοποιούμαστε στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω αντιπροσώπου distributor όπου περιμένουμε να ξεκινήσουμε τις πωλήσεις τον ερχόμενο Απρίλιο και στη Μεγάλη Βρετανία επίσης μέσω αντιπροσώπου, στις αρχές Φεβρουαρίου 2015», όπως επισημαίνει στην «Η» ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Πίπας, τονίζοντας πως «ξεκινήσαμε πουλώντας τα προϊόντα μας στην Ελλάδα αλλά έχοντας φυσικά σαφέστατο εξαγωγικό προσανατολισμό. Σήμερα, τα προϊόντα των 105 παραγωγών της ελληνικής υπαίθρου παραδίδονται εντός 16 έως 36 ωρών, σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης».

Η Yoleni's αποτελεί μια καινοτομία, καθώς είναι το μοναδικό e-shop που δίνει την ευκαιρία στον Ευρωπαίο καταναλωτή να προμηθευτεί μια τόσο μεγάλη γκάμα παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Βασικές χώρες ? καταναλωτές των ελληνικών προϊόντων αποτελούν σήμερα 9 χώρες, (Ισπανία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλαδία, Λουξεμβούργο, Γαλλία κ.τ.λ.) ενώ από τη νέα χρονιά στο χαρτοφυλάκιό της θα προστεθούν επιπλέον δύο νέες.



Η ιδέα γεννήθηκε εν μέσω κρίσης, το 2011, και δημιουργήθηκε από μια παθιασμένη ομάδα νέων ανθρώπων που αγαπούν την Ελλάδα κι επιθυμούν να αναδείξουν διεθνώς τον γαστρονομικό της πλούτο. Όραμά τους είναι να μπορεί ο καθένας, όπου και αν βρίσκεται, να προμηθευτεί εύκολα και γρήγορα τα μοναδικά προϊόντα της ελληνικής γης. Η περιήγηση στο ηλεκτρονικό delicatessen www.yolenis.com αποτελεί μια συναρπαστική «εμπειρία εξερεύνησης» μέσα από ένα «περιβάλλον» υψηλής αισθητικής με υπέροχες φωτογραφήσεις, με video συνταγών, με multimedia εφαρμογές. Στα άμεσα σχέδια ανάπτυξης, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας «προβλέπεται η εκτενής παρουσία στα social media, σε portals, blogs και μέσω google ads, η οποία θα αποτελέσει βασικό μέσο προβολής πρώτα για το site και στη συνέχεια για όλες τις ενέργειες που σχεδιάζουμε».

Στο πλαίσιο αυτό, στόχος είναι η άνοδος του brand σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (SEO), η ανάπτυξη υπηρεσιών που σχετίζονται με τον αγροτουρισμό και η συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις στο εξωτερικό, προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστή η προσπάθεια της Yoleni's. Ενεργοποιούνται όλες οι «δυνάμεις» που θα συμβάλουν στην αειφόρο περιβαλλοντική, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της ελληνικής υπαίθρου.

Καταστήματα λιανικής
«Πιστεύουμε στη Yoleni's και έχουμε ως στόχο μας να γίνουμε η μεγαλύτερη εταιρεία προώθησης ιδιαίτερων ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς», όπως τονίζει ο Νίκος Πίπας, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως «στοχεύουμε στη δημιουργία σημείων λιανικής πώλησης που θα προσφέρουν γευστικές εμπειρίες».



Στην παρούσα φάση, με στόχο την προβολή της Μεσογειακής Διατροφής, μέσω του site φιλοξενούνται πάνω από 250 συνταγές, επί το πλείστον βιντεοσκοπημένες, που έχουν επιμεληθεί από γνωστούς chef με πλούσιες αναφορές στην ιστορία και στο οικοσύστημα της κάθε περιοχής, με ποικίλους συνδυασμούς φαγητού και ποτού και με το «Τραπέζι του Μήνα» να κυριαρχεί στην αρχική σελίδα «στρωμένο» με τα προϊόντα και τις συνταγές της εποχής, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα μας τα οποία είναι πιστοποιημένα, χωρίς συντηρητικά, και αποτελούν βασικά στοιχεία του διεθνώς αναγνωρισμένου προτύπου της μεσογειακής υγιεινής διατροφής και θεωρούνται στοιχεία της ελληνικής πολιτισμικής κληρονομιάς. Mετά από τους εννέα μήνες on-line o εμπορικός προσανατολισμός της Yoleni's είναι πλέον πολυκάναλος και περιλαμβάνει εκτός από το e-commerce, συνέργειες με σημαντικές εταιρείες τουρισμού και γενικά της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μεγάλη ποικιλία πρωτότυπων και προσιτών εταιρικών δώρων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Imerisia.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ