H Ελένη Πετρουλάκη μας εξηγεί πλήρως πόσο καλό κάνουν οι διατάσεις στο σώμα - Να τι λέει

Υπάρχουν 5 λόγοι για τους οποίους πρέπει να κάνουμε διατάσεις.

Η Ελένη Πετρουλάκη είναι από τις πιο γνωστές γυμνάστριες.

Η ίδια, λοιπόν, με ανάρτησή της στο Instagram, εξήγησε τη θετική επίδραση των διατάσεων.

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

🤸‍♂️Tι εννοούμε με τον όρο «stretching» ή διατάσεις; 🤸‍♂️ _____________________________________________________________ Οι διατατικές ασκήσεις είναι ένας προσιτός και αποτελεσματικός τρόπος άσκησης που ο κάθε υγιής ασκούμενος μπορεί να κάνει, με την προϋπόθεση ότι ακολουθεί κάποιους συγκεκριμένους κανόνες εκτέλεσης. Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων είναι πολύ σημαντικός. Πολλοί ασκούμενοι όμως τις αμελούν, παραβλέποντας το γεγονός ότι έχουν μέγιστα οφέλη για το σώμα, όπως την αποφυγή μυικών τραυματισμών και τη βελτίωση της κινητικότητας. 5 λόγοι για να κάνουμε διατάσεις 
1️⃣Για να αποκτήσουν οι κινήσεις μας το φυσιολογικό τους εύρος. 2️⃣Για να αυξηθεί η ελαστικότητα και να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος τραυματισμού των μυών. 3️⃣Για να βελτιωθεί η απόδοσή μας στα προγράμματα ασκήσεων. 4️⃣Για να αυξηθεί η μυϊκή αίσθηση τόσο στους γυμνασμένους όσο και στους αγύμναστους μυς. 5️⃣Για να ανακουφιστούν τα νεύρα που πιέζονται από βραχείς μυς και δημιουργούν πόνους. @fitlab.services @tailorslover #fitnessinspiration #fitnesstips #fitnesslifestyle #fitbody #fitwomen #fitness #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eleni Petroulaki® Official (@elenipetroulaki) στις

 

Συγκεκριμένα, η Ελένη Πετρουλάκη έγραψε: «Οι διατατικές ασκήσεις είναι ένας προσιτός και αποτελεσματικός τρόπος άσκησης που ο κάθε υγιής ασκούμενος μπορεί να κάνει, με την προϋπόθεση ότι ακολουθεί κάποιους συγκεκριμένους κανόνες εκτέλεσης. Ο ρόλος των μυϊκών διατάσεων είναι πολύ σημαντικός. Πολλοί ασκούμενοι όμως τις αμελούν, παραβλέποντας το γεγονός ότι έχουν μέγιστα οφέλη για το σώμα, όπως την αποφυγή μυικών τραυματισμών και τη βελτίωση της κινητικότητας.

Η Ελένη Πετρουλάκη παρουσίασε πέντε λόγους για τους οποίους πρέπει να κάνουμε διατάσεις: «5 λόγοι για να κάνουμε διατάσεις: Για να αποκτήσουν οι κινήσεις μας το φυσιολογικό τους εύρος. Για να αυξηθεί η ελαστικότητα και να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος τραυματισμού των μυών. Για να βελτιωθεί η απόδοσή μας στα προγράμματα ασκήσεων. Για να αυξηθεί η μυϊκή αίσθηση τόσο στους γυμνασμένους όσο και στους αγύμναστους μυς. Για να ανακουφιστούν τα νεύρα που πιέζονται από βραχείς μυς και δημιουργούν πόνους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ