Ποια είναι τα 10 φρούτα που θα σε βοηθήσουν να αδυνατίσεις;

Οι μοντέρνες δίαιτες πλέον βασίζονται στην ραγδαία μείωση του υδατάνθρακα από την διατροφή, ωστόσο δεν μπορείς να τον κόψεις τελείως από το διαιτολόγιό σου.

Ποια είναι η λύση; Να στραφείς στα φρούτα!

Μπορεί να έχεις ακούσει πως τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη, η ζάχαρη κάνει κακό και παχαίνει, αλλά η αλήθεια είναι κάπου στην μέση σε αυτό το ζήτημα. Η ζάχαρη που περιέχει ένα φρούτο είναι ελάχιστη μπροστά σε αυτή που έχουν τα γλυκά ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σύμφωνα με το tsemperlidou.gr.

Παρακάτω θα βρεις 10 φρούτα που θα σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου να αδυνατίσεις, είτε χρησιμοποιώντας τα σαν σνακ, είτε για γεύμα, μαζί με γιαούρτι.

1. Μήλο
Ίσως το κορυφαίο φρούτο αν και υποτιμημένο. Πλούσιο σε φυτικές ίνες, μπορεί να σε χορτάσει ενώ ρυθμίζει και τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Είναι ιδανικό για μετά το γυμναστήριο, για σνακ μέσα στην ημέρα αλλά και για πρωινό.

2. Πορτοκάλι
Επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες αλλά και νερό, σε κρατά ενυδατωμένη αλλά θα μειώσει και τις λιγούρες μέσα στην ημέρα. Φυσικά μπορείς να το καταναλώσεις σαν χυμό ή σαν smoothie.

3. Σμέουρα
Ή raspberries αν προτιμάς. Είναι το φρούτο με τις περισσότερες φυτικές ίνες ενώ μπορείς να το συνδυάσεις με το οτιδήποτε. Σίγουρα θα τα έχεις συναντήσει σε αρκετά γλυκά, ωστόσο μπορείς να τα καταναλώσεις και σκέτα.

4. Γκρέιπφρουτ
Αρκετοί ορκίζονται πως είναι το απόλυτο όπλο κατά του πάχους. Μειώνει αρκετά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα ενώ καταπολεμά και το κοιλιακό λίπος. Ιδανικό σαν χυμός το πρωί.

5. Πεπόνι
Πολύ μικρή ποσότητα ζάχαρης και πάρα πολλές φυτικές ίνες. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν το πεπόνι must στην διατροφή σου. Μειονέκτημα είναι πως πρόκειται για καλοκαιρινό φρούτο.

6. Αχλάδι
Ένα αχλάδι μετρίου μεγέθους, καλύπτει το 20% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης φυτικών ινών. Φυσικά μπορείς να το καταναλώσεις σε smoothie ή σκέτο.

7. Ρόδι
Γεμάτο φυτικές ίνες. Κάθε σπόρος αποτελείται από 95% φυτικών ινών, κάτι που το κάνει το νούμερο 1 αντιοξειδωτικό. Αν και είναι εποχιακό φρούτο, μπορείς να βρεις φυσικούς χυμούς ροδιού στα supermarket.

8. Ροδάκινο
Παρά την πολύ γλυκιά γεύση του, το ροδάκινο έχει ελάχιστη ζάχαρη. Συνδύασέ το με γιαούρτι ή μια φρουτοσαλάτα.

9. Κεράσια
Επίσης αντιοξειδωτικά και γεμάτα με φυτικές ίνες ενώ μειώνουν και τον γλυκαιμικό δείκτη.

10. Μπλε μύρτιλο
Έρευνες έχουν δείξει πως τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται στο μπλε μύρτιλο, έχουν την ιδιότητα να καταπολεμούν το τοπικό πάχος στην κοιλιά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ