Τροχαίο με Ferrari: Ο Μονογυιός «δεν πρέπει να έτρεχε με πάνω από 75χλμ την ώρα» λέει γνωστός εμπειρογνώμονας (βίντεο)

Ανέλυσε τις συνθήκες του τραγικού τροχαίου

Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο με τη Ferrari, που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό, επιχειρηματία και αδελφό της βουλευτού Νέας Δημοκρατίας Κατερίνας Μονογυιού, μίλησε ο εμπειρογνώμωνας Παναγιώτης Μαδιάς, μηχανολόγος – μηχανικός.

Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, ανέλυσε στην «ΕΡΤ Σαββατοκύριακο» τα δεδομένα του δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του οδηγού.

Δήλωσε πως «μέσα σε τρεισήμισι μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω». Συμπλήρωσε πως: Μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία η Ferrari και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI

Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα. Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα».

Αναφέρθηκε σε παρόμοιο περιστατικό που συνέβη με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία και χτύπησε σε δένδρο καθώς και σε σημείο που ήταν κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δεν σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.

Αναρωτήθηκε μήπως είχαν απενεργοποιηθεί από τον οδηγό συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, γιατί πρόκειται για αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.

Τροχαίο Μονογυιού: Είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας

Το τιμόνι της Ferrari είναι αυτό που κρύβει σημαντικά στοιχεία για τον θάνατο του Τζώρτζη Μονογυιού.  Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, σύμφωνα με το ΣΚΑΪ έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού, που παραπέμπει μάλιστα σε τιμόνι της formula 1.

H τέταρτη και πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης προκύπτουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP). Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Όσον αφορά τη φωτιά, υπάρχουν ενδείξεις ότι ξεκίνησε μετά την πρόσκρουση στο δέντρο, καθώς υπήρξε διαρροή καυσίμου από τη δεξαμενή που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

Επίσης, ο πραγματογνώμονας ερευνά και την ποιότητα των ελαστικών του αυτοκινήτου.

 

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ