Τρομερή ανακάλυψη της NASA: Βρέθηκε ένας από τους αρχαιότερους γαλαξίες του σύμπαντος - Λέγεται Μaisie και είναι περίπου 13,4 δισ. ετών

Οι επιστήμονες λένε ότι είναι ένας από τους τέσσερις αρχαιότερους επιβεβαιωμένους γαλαξίες που έχουν δει ποτέ.

Παρόλο που μπορεί να μη φαίνεται πολύ στις εικόνες, καθώς τον βλέπουμε απλώς ως μια λαμπερή πορτοκαλί κηλίδα φωτός, ο γαλαξίας της Maisie δείχνει ότι όταν πρόκειται για το διάστημα, τα φαινόμενα μπορεί να είναι απατηλά.

Οι επιστήμονες της ΝΑSA λένε ότι ο «γαλαξίας της Maisie» - πήρε το όνομα της κόρης του αστρονόμου Στίβεν Φίνκελσταϊν, που τον εντόπισε ανήμερα της γέννησής της τον Αύγουστο του 2022 -, σχηματίστηκε μόλις 390 εκατομμύρια χρόνια μετά το Big Bang («Μεγάλη Έκρηξη»), που συνέβη πριν από περίπου 13,8 δισ. έτη.

It might not look like much but this glowing orange blob is one of the most important galaxies in recent astronomical history

NASA/STScI/CEERS/TACC/ University of Texas at Austin/S. Finkelstein/M. Bagley)

Αυτό τον καθιστά έναν από τους τέσσερις πρώτους γαλαξίες που είδαν ποτέ τα ανθρώπινα μάτια.

"Αυτός ο γαλαξίας υπάρχει σε μια αρκετά πρώιμη εποχή του σύμπαντος που δεν θα μπορούσαμε πραγματικά να τον δούμε χωρίς το JWST", δήλωσε στο Space. com ο Steven Finkelstein, αστρονόμος στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν και κύριος ερευνητής της Cosmic Evolution Early Release Science Survey (CEERS).

"Αυτό ήταν το ανεξερεύνητο σύνορο, όπου πραγματικά δεν γνωρίζαμε πώς σχηματίστηκαν οι γαλαξίες ή πώς έμοιαζαν μέχρι που πήγαμε και τους ψάξαμε με το JWST. Και όταν ήρθαν τα πρώτα δεδομένα το περασμένο καλοκαίρι, ο γαλαξίας της Maisie ήταν ένας από τους πρώτους γαλαξίες που εντοπίστηκαν σε τόσο πρώιμο χρόνο".

Και ένας σημαντικός γαλαξίας αξίζει ένα ιδιαίτερο όνομα, αναφέρει το space.com.