Live από Γενεύη: Όλα τα νέα μοντέλα στην 84η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου! (φωτό & βίντεο)

Πως περιγράφεται, με συντομία, το «κλίμα» και η «ατμόσφαιρα» από όσα διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια των επίσημων παρουσιάσεων αυτοκινήτων στην Ελβετική πόλη; Με δύο λέξεις: «περισσότερο» και «λιγότερο», γράφει το caranddriver.gr και ο Κων/νος Ζωγλοπίτης.



Δύο λέξεις αντίθετης έννοιας μεταξύ τους (και, αν θέλετε, δύσκολο να εφαρμοστούν ώστε να δώσουν ένα επιθυμητό, σωστό αποτέλεσμα).

Τα περισσότερα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών με τα οποία συζητήσαμε, μιλούσαν για περισσότερη ισχύ, περισσότερη τεχνολογία σε όλους τους τομείς, περισσότερη σύνδεση στο διαδίκτυο όσο οι επιβάτες είναι στο αυτοκίνητο –για κάποιους αυτό θα είναι μόνιμη διαδικασία-, περισσότερη σχέση με τους πελάτες και φυσικά περισσότεροι πελάτες για την κάθε εταιρεία η οποία προσφέρει τα παραπάνω.



Η έννοια-πρακτική «λιγότερο» αφορά στο λιγότερο βάρος που πρέπει να έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα, στην λιγότερη κατανάλωση από τους κινητήρες και -συνακόλουθα- στην λιγότερη εκπεμπόμενη ποσότητα ρυπών και διοξειδίου του άνθρακα, ανά όχημα.

Η τάση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αυτών που κινούνται από με κυψέλες καυσίμου έχει μειωθεί αναφορικά με την προτεραιότητα που υπήρχε πριν από μια πενταετία, για παράδειγμα. Αυτό συμβαίνει επειδή τα οχήματα αυτών των τεχνολογιών έπαψαν πλέον να είναι «καινοτομία» και «νεωτερισμός» και αποτελούν μέρος της Αυτοκινητικής καθημερινότητας.



Το νέο και το προσδοκόμενο, όπως φάνηκε από την Έκθεση της Γενεύης, εφεξής είναι η ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών για τις εταιρείες, όπως και η αύξηση των καθαρών οικονομικών κερδών για αυτές. Στους λόγους τους, τα ανώτατα στελέχη ανέφεραν με σαφήνεια τον σκοπό τους. Περισσότερες πωλήσεις, περισσότερα κέρδη!

Σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, μετρήσαμε 75 Παγκόσμιες επίσημες παρουσιάσεις μοντέλων, τόσο παραγωγής όσο και πρωτοτύπων. Ο αριθμός είναι μεγάλος και φτάνει αυτόν που υπήρχε πριν ξεσπάσει η πρόσφατη οικονομική κρίση. Όταν ερωτώνται γι' αυτή, τα στελέχη των εταιρειών απαντούν με περισσότερη σαφήνεια και αυτοπεποίθηση για το άμεσο μέλλον, συγκριτικά με ό,τι έκαναν μέχρι και πέρσι, για παράδειγμα.

Τέλος, αναφορικά με τα νέα μοντέλα, τις εντυπώσεις κέρδισαν οι Ιταλοί και οι Γερμανοί. Οι πρώτοι κυρίως με την νέα Ferrari California T και την Alfa Romeo 4C Spider ενώ οι δεύτεροι με την πληθώρα καινούργιων μοντέλων που παρουσίασαν. Για παράδειγμα, η Mercedes-Benz είχε τέσσερα, τη C-Class, την S-Class, την S-Class Coupé και την V-Class).

Οι πύλες της έκθεσης για το κοινό ανοίγουν την Πέμπτη 6 Μαρτίου και θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι τις 16 του μηνός.

Παραμείνετε στο www.caranddriver.gr για ό,τι νεώτερο από την Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ